Lekstuga på väg

Nu har jag hittat en lekstuga=) Fick ett svar på min annons på blocket om en lekstuga som jag kunde få köpa lite billigare om jag kunde hämta den snarast.  Enda bekymret var ju att jag skulle komma på hur jag ska få hit den. Har suttit o ringt runt för att kolla om en truck eller liknande men icke. Fick några namn som ev skulle kunna hjälpa men då tog pappa över. Han ringde o kollade lite bland de han känner här hemma och äntligen har vi löst det men det kostade nästan lika mkt som själva stugan. Lillan älskar ju lekstugan hos Isak så det är det värt. Kl 13:00 idag så skulle pappa och en man till åka till Emmaboda för att hämta hit den. Kan tro att lillan kommer bli glad=)

Nu ska jag gå upp o städa lite på övervåningen. Storebrorsan har varit o hjälpt mig idag o sätta upp LCD-tvn i sovrummet så nu kan jag fortsätta o greja som jag vill ha det. Tack för hjälpen brorsan.
So long

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0