Längtar=)

Imorgon är det dags för ultraljudet=) Ska bli så spännande o se det lilla pyret igen. Nu känner man varje dag hur den rör sig där inne. Kanske kan de även se om det blir en pojk eller flicka;) Det viktigaste är att barnet mår bra och allt ser ut som det ska. Min mamma ska följa med imorgon o det känns bra. Barnen ska vi lämna på morgonen hos min vännina Johanna med familj. Tack för att ni ställer upp=) Åker väl sedan in till BR o köper skötbordet till lillans dockor som pappa ska ge henne om en vecka när han kommer hem.
Lite nervös ikväll faktiskt. Hade så gärna velat att mannen skulle följt med. Han får titta på bilderna istället o känna på magen när pyret sparkar för nu både känns det utanpå o syns när man ligger ner=)
Tjao

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Jenny Melin

Lycka till i morgon! Det kommer gå jättbra! Hoppas du ser att det är en liten prins som kan bli kompis med Ville! Kram Jenny.

2009-07-09 @ 21:52:10
URL: http://jennymelin.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

Hejsan, allt väl?

2009-07-09 @ 22:02:53
URL: http://fribor.blogg.se/
Postat av: Maria

STORT lycka till! Jag kommer tänka på dig hela dagen. Förväntar mig ett sms när du har varit där så jag får veta att allt är okej och om de är en liten tjej eller kille, om du fått veta dvs. Vi hörs senare!



Kram på dig (och lill*n)

2009-07-10 @ 09:11:14
URL: http://slaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0