gårdagen utan större händelser

Skrev inget igår och det berodde väl på att det inte fanns så mkt att skriva om förmodligen. Jag var halvt sugen på o åka till stranden igår men Hampe ville vara hemma o leka med en kompis så det blev en hemmadaga istället. Jag passade på o måla klart i lillans rum o det är så jäkla skönt. Nu ska det bara sorteras bland alla leksaker, städas o fixa i ordning=S

Vi är på jakt efter en lekstuga nu. Lillan älskar o leka i Isaks lekstuga o nu när vi väntar barn igen så känns det meningsfullt o köpa en. Vet ni  ngn som vill bli av med sin gamla lekstuga, renoveringsbehov inga hinder så hojta till så kan vi kolla den=) Hade en på gång egentligen hos en granne men det verkar tveksamt nu så vi får leta runt istället.

I går em åkte jag o barnen till Jojjo m familj en liten stund. Hampe var ju som sagt leksugen o de var igår iväg o köpte en studsmatta MED nät naturligtvis. Detta ville ju mina barn absolut testa. Jag är inte så förtjust i dessa studsmattor då jag vet hur mkt skador de orsakar men med nät o begränsat antal på studsmattan så kan även mina barn få hoppa. Vi hade en trevlig stund som alltid.

Kvällen kom fort igår. Vi käkade. Barnen duschade o vi läste saga när de skulle lägga sig. Sedan satte jag mig ner i soffan o tittade på " Unga mödrar". Fifflade lite med datorn efter det o sen en härlig dusch med insmörjning efter. Såååå skönt!
Läste sedan en stund i min bok. Det är otäckt faktiskt när man vet att det som händer i boken faktiskt är en verklighetsskildring från Afghanistan. Stackars kvinnorna där.

Nu ska jag gå med vovven o sen är det frukostdags.
Ha en underbar dag

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0