Aj aj min rygg...

Mår ju ganska bra i min graviditet nu för tiden vilket får mig att tro att det är en liten pojk där inne som sparkar o har sig=)
Det enda som är jobbigt är min rygg som inte pallar för det jag vill göra. Får lätt ont i ryggslutet om jag går eller står mkt o med 2 barn, hund o hus så är det ju det man gör till 90-95% om dagarna. Försöker ta mig en vila ibland men inte varje dag tyvärr. Idag när jag var ute med hunden så låste det sig fullständigt i ryggslutet o tryckte på ischias. Detta innebar att jag blev helt stillastående en liten stund innan jag o hunden kunde fortsätta promenaden. Eftersom jag har så mkt idee´r  som jag vill göra tills Roger kommer hem om en vecka så hindrar detta mig ganska mkt. Jag har ju dock inget val utan måste ju tänka på barnet o mig själv i första hand. Kan ju inte slita ut mig fullständigt utan det får vara lite skit i hörnen här o där.
Nu ska jag dock ta tag i köket o fixa lite middag.
Ha de gott.


Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0