Jävla skitsjuka!!!

Vilken skitstart på 2009!
Vi som trodde vi klarade oss efter Hampes magjsjuka i söndags natt men icke!
Inatt vaknade Felicia och hade spytt ner hela sängen=( Det var bara för mig o börja skura o duscha o tvätta igen=(
Kan inte begripa detta då man brukar säga ca 2 dygn efter sista symtomet så är man ju smittfri men här kräktes Felicia 5 dygn efter Hampus! Jag blir tokig på detta. Jag fick traska ner i soffan o sova medan Roger tog Felicia uppe i vårt sovrum. Jag o kattan försökte samsas om 3:an (soffan) men hon ville ju ligga på mina ben så jag hade svårt o sova eftersom jag var rädd för att skada lillkattan så inte blev det många minuters sömn inatt. Känner mig som ett lik.

Dessutom kom ju Rogers flicka upp igår em o skulle stanna till imorgon men eftersom Felicia har kräkts samt att Roger inte mår helt ok så fick jag sätta henne på tåget hem idag innan hon blir sjuk, så jag har varit en runda i lilla Emmaboda oxå o lämnat henne. Roger o Felicia ligger o sover uppe. HAmpe vaknade för en liten stund sedan.
Idag händer med andra ord inte så mkt. Hampe ville spela lite Wii en stund o jag tänkte sitta lite vid datorn o koppla av en stund. Vem vet vem som spyr härnäst=S
Jag vill INTE!!!!


Skriver kanske lite mer sen om jag orkar.
Kramis

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Nilla

Usch, jag lider med er!!!/Kram svägerskan.

2009-01-03 @ 18:55:21
URL: http://mirakelbarnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0