Host,host,host...

Ännu en helvetesnatt förbi. Inatt har det varit som värst hittills. JAg har hostat konstant sedan igår kväll. Hampe som ligger hos mig när roger jobbar har ju vaknat natten genom av min hosta. Han har då klappat på mig o sagt:- Lilla mamma, du bara hostar.

Felicia har ju haft hög feber hela natten och även nu så hon  är helt utslagen och somnar o vaknar om vartannat.
Även Hampus var lite hostig imorse men vi får hoppas att det inte blir värre än så.

JAg känner mig som utskitet äppelmos idag. HAr ju inte sovit riktigt på 4 nätter och det blir bara sämre o sämre. Inatt har jag inte kunnat ligga ner utan suttit mer eller mindre upp i sängen o slumrat till ngn halvtimme då och då på sin höjd o det sätter sina spår. Ska jobba 5 dagar denna veckan nu vilket jag inte ser fram emot då jag är helt slut i skallen och kan inte koncentrera mig. får hoppas att jag får sova inatt i alla fall då jag jobbar imorgon kväll som först. Tyvärr är ju kvällarna som värst med hostan men det får väl gå.
Nu ska jag dricka mitt the o mysa lite med lillan en stund innan hon somnar igen.

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0