Hjälp med ny frilla, snälla!

Nu känner jag för att göra ngn förändring med mig själv o enklast o snabbast är ju att fixa till håret. Problemet är att jag inte vet hur jag ska ha det och behöver er hjälp. JAg kan tänka mig att klippa av en bra bit, kanske ändra färgen lite oxå. Har sökt lite sidor på nätet men hittar ingen bra sida. HAr ni tips på ngn bra sida med frisyrer på eller om ni kan ge tips på vad jag kan passa i så är jag MYCKET tacksam. JAg har hittat en frisyr som jag tycker är häftig men vet inte om jag passar i den. Jag säter in en bild på mitt tråkiga jag samt bilden på frisyren jag tycker om så kommentera gärna vad ni tycker eller tipsa mig om ngt annat=)
Ha en bra dag

Detta är tråkiga jag . Obs! Tidigt på morgonen!!!

Länken nedan är den frisyren jag kan tänka mig så kolla den o säg vad ni tror=)
http://www.ukhairdressers.com/style/index2.asp?R1=10363&month1=1&pg=1&styl1=Royston%20Blythe



Vad har du på hjärtat?
Postat av: johanna

jag hade ungefär lika långt hår som dig... klippte av mer än halva.... trivs kanon.... =) finns bild på dte under inlägg för december =)

2009-01-25 @ 14:04:02
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: Yvette

Hejsan, du borde kanske prova en frisyr som äe ganska mjuk med volym i. Ditt ansikte är lite kantigt så då är det ju bra med något som mjukar upp ;).

2009-01-25 @ 14:50:45
URL: http://knasigaideer.blogg.se/
Postat av: linda

hej sötis, väldans snygg frisyr på den där sidan du länkade till! Tror att du skulle passa i den frisyren mycket bra! Mycket volym och mjukt fall skulle rama in ditt ansikte jättefint!! kanske ha lite mörka slingor i? Vad vet jag? Men dte kan piffa upp en hel del faktiskt. Kram på dej

2009-01-25 @ 20:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0