Förändring...

Efter denna skitstarten på 2009 vill jag göra en förändring i mitt liv känner jag. Jag ser ut som en vandrande vålnad här hemma och jag är ju inte ens 30 fyllda än;)

Jag skulle vilja börja med att starta igång min träning som det var tänkt egentligen på nyårsdagen men som ej blivit av p.g.a magsjukan samt rejäl förkylning, utan livet flöt på som vanligt med en massa skit rakt ner i magen och gjorde resten av fettet där sällskap.

Därefter skulle jag vilja gå på massage och bli knådad ordentligt så man får loss alla dessa knutor i axlar o nacke som min dator ger mig.

Efter massagen skulle det bli till frissan och fixa en ny look både till färg och frisyr men vet i katten hur!!! Satt o tittade på lite frisyrsidor igår kväll men allt är ju bara bilder på stylade kändisfrisyrer. Kan det inte finnas ngn sida med oss Svenssons så man kan få se ngn frilla som jag kan klara av o göra sen efter att man varit hos frissan?!
HAr ni ngn bra sida som ni kan rekommendera på frisyrer som jag skulle kunna passa i? SKulle verkligen behöva lite hjälp. Ni ser ju på bilderna i tidigare inlägg hur jag ser ut nu=S

Sen kanske man skulle gå till Make-Up store och lära sig en riktig sminkning.

När man sedan har gått ner i vikt efter all träning så skulle det ju vara kul igen o gå o shoppa kläder till mig!
KAn se det framför mig och det skulle kännas riktigt bra om jag gjorde allt detta...
Så det är väl bara till o sätta igång o inte sitta här o drömma!
Ha en bra dag mina vänner
Nu ska jag väcka barnen

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0