En stund av fullständig glädje...

Jag har nog världens gladaste  o goaste lille pojk=)
Idag när jag kommer hem från jobbet så springer han ut till mig i groventren o kramar mig hårt o länge o bara myser.Vi står så en stund o jag frågar honom om allt är bra idag. Då svarar han glatt men allvarligt- Ja mamma, allt är bra , du är ju här nu!
Såna här kommentarer förgyller verkligen ens vardag. Just nu stärker de extra mkt när övriga vardagen är tung.
Efter att vi har kramats o jag kommer in i köket så ger min man mig en puss på kinden o ler. Middagen är färdig o allt är dukat. Min lilla tös sitter på sin stol vid bordet o ger mig oxå ett stort leende.
En stund av fullständig glädje i mitt liv!

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Nilla

Vilken härlig familj du har!/Kram på dig,svägerskan.

2009-01-15 @ 20:50:21
URL: http://mirakelbarnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0