Dessa barn=)

Finns det något härligare än barnen=)?
Felicia och Hampus var och lekte en stund med Isak o Viktor ikväll och när jag kommer och ska hämta barnen så kommer Johanna och säger grattis till mig. Jag blir förvånad eftersom jag inte fyller år. Hon flinar och säger att Felicia har sagt att mamma oxå har en bebis i magen. Felicia hade suttit o tittat på lilla Selma ( 5månader) och säger sedan till Johanna att jag oxå har en bebis i magen. När Johanna frågar när bebisen ska komma så säger Felicia bara att det är länge till. Vilka barn!!! Detta är inte sant, det finns ingen bebis i min mage.

Detta med bebis snurrar nog i lilla felicias huvud då det åter kommer på tapeten under kvällen.
Roger, jag och Felicia sitter i soffan och tittar på Tv när Felicia plötsligt trycker på mina bröst och säger-: Mamma, jag känner ju att du har en bebis där inne! Jag berättar ju igen att jag inte har ngn bebis men blir lite nyfiken på hur hon tänker så jag frågar henne hur bebisen kommer in magen på mamman. Hon lyfter då på klänningen och pekar på navlen och säger att där stoppar man in bebisen. När jag sedan frågar var bebisen kommer ut så får jag det förklarat att det åter är navlen som bebisen kommer ut ifrån.

Efter bara några minuter trycker hon åter på brösten och säger:- Mamma, du har ju långa tuttar där inne!!!
Alla som sett mig ver ju att detta inte stämmer!
Vilka tankar som kan snurra inne i en 3-årings lilla huvud=)
Hon har nu somnat här hos oss i soffan och sussar nu sött, vårt lilla hjärtegull=)
Go kväll

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Katja

Haha såna ideér =)

2009-01-17 @ 22:09:20
URL: http://lillagrodden.wordpress.com/
Postat av: Nilla

Du har en Award att hämta på min sida!

2009-01-17 @ 23:36:59
URL: http://mirakelbarnet.blogg.se/
Postat av: linda

oj va jag skrattade av ditt inlägg. goa unge!

2009-01-18 @ 10:12:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0