3 av 4...

Skrev ju innan om att Felicia ligger med hög feber och hosta och att jag går med en kraftig hosta och även huvudvärk nu.
Idag hämtade Roger hem Hampus efter skolan och möts då av lille älsklingen sittandes ledsen i skolan. Fröken berättar att han varit hängig o ledsen under större delen av dagen men ej velat att vi skulle hämta honom.  När han kommer hem är han trött, ledsen, rödflammig i ansiktet o hostar. Jag kolla tempen o den ligger på 39 grader. Han går direkt till vår säng o lägger sig o bara skakar. Det dröjer inte länge förrän han sover.

Jag var uppe nu och pratade lite med honom och frågade då varförhan inte lät fröken ringa efter oss så vi kunde hämtat honom. HAns svar blev:- Jag ville bara vara kvar o lära mig lite till.
Min lilla älskling...
Kände mig lite irriterad på att fröken ej kollat om feber eller kontaktade oss i alla fall eftersom Hampus absolut inte brukar vara ledsen utan ngn anledning. Nu liggar han uppe med 39.2 och tittar på tv och sover om vartannat. Min lilla tjej hämtade jag ner igen då hon var ledsen och oxå ligger på temp 39.2.
2 helt utslagna barn och en mamma som är helt slut oxå. Tur att Roger är frisk än så länge.
Älskar er mina barn o man

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0