2008

Jag sitter här och funderar över 2008.
Den första stora glädjen detta året var när min efterlängtade lille brorson kom till världen. Vår ålskade lille Theo. Efter allt min bror och hans fru fick gå igenom så kom till slut den lille prins och fullgjorde deras liv. Han fick en tuff start men han är stark den lille krabaten. Han ger oss alla månge leenden och skratt. Snart har han blivit ett år gammal.

Den andra glädjen var när min vännina berättade att de väntade sitt tredje barn=) Tänk så paff jag blev när jag fick svaret på min skämtfråga- när ska ni ha ert tredje barn då? Svaret jag fick var - I september. Jag blev så ställd eftersom jag inte hade en aning utan bara skulle skoja med dom.

Den tredje glädjen var när Roger äntligen avslutade sin militärrjänstgöring och kom hem för att leva med oss igen i vår vardag.

Den 4:e glädjen o den största händelsen för mig i år var den 8/8 då Roger och jag blev herr o fru Engelholm. Efter snart 10 år tillsammans så skred vi till altaret i Madesjö kyrka och sa JA till varandra. Vi hade en härlig dag och kväll med våra närmaste men ack vad tiden gick fort.

Bara 9 dagar senare kom den 5:e lyckan då min väninna Johanna födde en liten Selma.

Den 20/8 började vår pojk första klass. Så stor o stolt kille med minst lika stolt mamma o pappa.

Under 2008 kom jag även att bli god vän med Maria vilket känns jättebra. Du är en vettig o go människa Maria.

I slutet av året kom min lilla "Busan" till vår familj och hon är så go och busig.

Detta var några utav de större glada händelserna under 2008 som jag direkt minns just nu.
Sätter in några bilder från 2008
Ha ett bra 2009

Min älskade lille brorson Theo. Du är så go lillprinsen=)


Pyssel med inbjudningskorten till bröllopet

Älskade Hampus på vår mysiga tripp till High Chaparall i somras med Johanna, Jonas och Viktor.

Min älskling o familj på vårt bröllop

Min härliga klänning

Mina härliga bröder som var toastmasters bröllopet

Lilla Selma är född


Lilla Busan har flyttat in o slaggar skönt på soffan. Coola katten=)

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Nilla

Ja visst är han go, precis som era gullungar=) Hoppas att ni får ett bra 2009!!!/Kram svägerskan.

2009-01-04 @ 19:55:49
URL: http://mirakelbarnet.blogg.se/
Postat av: Linda

tjena tjejen, ja va tiden går fort!! vilken fin klänning du hade på bröllopet! Jag e glad att jag fick dela den dagen med er, puss

2009-01-04 @ 22:28:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0