Vart tar tiden vägen?!

Känner att varken tiden eller orken finns där till att sitta vid datorn hemma nu vilket innebär att bloggen blir lidande=(
Sorry vänner, ska försöka  slänga in lite inlägg under veckan då jag kommer vara ledig resten av veckan nu=)
Tyvärr har ju sjukdomens tid funnits här X antal veckor nu och jag går fortfarande i skiten. Sista är att jag har öroninflammation på minst ett öra ( misstänker dubbelsidig nu) samt hål på trumhinnan och jag hör inte ett smack på ena örat och det andra är jag halvdöv på !!! Inga bra förutsättningar i mitt jobb där jag sitter med lurar på och ska försöka höra vad folket säger som ringer...

En äcklig sak här på jobbet idag. De är från en firma här idag och storstädar och då i ett av rummen springer det runt små möss!!!! Han fick tag i ngn med dammsugaren men det finns ju fler. Känns inte riktigt fräscht faktiskt... Kommer inte bli många besök in dit av mig i fortsättningen. Tänk på natten vart dessa små möss springer omkring. Kanske en vända till köket där det ligger lite smulor och sen är vi där på dagarna och skär bröd och äter. Ush o tvi!!!

Ska fortsätta jobba lite nu igen så det får bli mer skrivande sen. Det är ju mkt som ska hända hos familjen Engelholm nu men det ska nog bli bra hoppas jag.
Tjingtjing

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Linda

hej lilla sockerkakan! Hoppas du mår bättre!!. Kul att du bloggat igen...men förstår att du har mycket att stå i. Det var inte meningen att låta som tjat!! Vet att tiden inte alltid räcker till...hoppas du inte missförstod mej..puss

2009-02-17 @ 14:10:20
Postat av: svar till linda

Klart jag inte missförstod dig vännen. Blir bara glad när ngn saknar mina blogginlägg=)

Ska försöka bättra mig lite nu. Saknar själv o skriva men är samtidigt helt slut så jag orkar inte tänka när jag ska skriva=S

Puss på dig vännen

2009-02-17 @ 18:46:32
URL: http://busungarnasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0