Varför?

Satte mig här nu vid tv:n efter en lång dag. Först arbete mellan 7:30-16, därefter till friskis mellan 17-19:30. Ungarna käkade kvällsmat o sen var det läggdags för dem o därefter väntade disken på mig. Så äntligen sitter jag är helt slut...
tog med mig det som var kvar i en påse m&m kulor och började titta på " Du är vad du äter". Det slog mig då att VARFÖR sitter jag här och tuggar i mig denna chokladen när jag inte känner ett uns av smak eller lukt?!Jag har ju tappat både lukt och smak i min förkylning men ändå trycker jag i mig både godis o läsk=S .
Väldigt konstigt, men jag vet ju att det är gott i alla fall=)
Ha en skön kväll
Tänker på er M o P. Kram på er o er lillprins!

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0