Oj oj oj...

Har ikväll varit på hockey  och sett derbyt mellan Nybro- Oskarshamn men ojojoj så dåligt!!!
Kändes mer som en träningsmatch där alla gav 50% bara och dessutom en förlust. Inte mkt annat o vänta med sånt spel
( eller vad man nu ska kalla det). Förr gick jag alltid på hockey, jag åkte från Blekinge för kvällen hem o tittade på Nybro men nu har jag helt tappat intresset. Inget förändras utan spelet ser lika risigt ut nästan jämnt och då är det inte värt 100 spänn för att gå in på matchen. Det enda positiva var de goda pommesen med vitlöksdressingen på=)

Har även varit en snabbvända på bokrean men även den blev en besvikelse. Hittade inte alls så mkt böcker som jag brukar. Köpta 2 böcker var till barnen och 3-4 till mig. Tänkte jag skulle läsa lite nu när Roger ska resa mkt. Behöver nog koppla av med annat än bara datorn=)

Hampus är nu frisk igen och ska til skolan imorgon. Hoppas verkligen alla sjukbaciller håller sig borta nu för nu orkar vi inte mer infektioner. Hampe är ju så liten o tunn och har inte mkt reserver när han blir sjuk så ofta så nu räcker det för i år.

Felicia har kommit in i en lite mindre rolig period nu. Hon är ilsk, sur och moppsig. Framför allt på kvällen då hon ska sova så är det som exorcisten kommer fram! Detta är sjukt tråkigt och man känner att man bara grälar hela tiden. Vill ha tilbaka mi lilla goda tjej igen men även denna trotsperiod går väl över ( hoppas jag).

Nu ska jag stoppa mig själv i sängen då det är jobba dag imorgon.
Natti på er




Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0