morpha, för avancerat för mig...

Blev så imponerad av alla på Fl som håller på med photoshop och morpha. Det blir så sjukt snygga bilder och detta ville ju jag naturligtvis testa. började dra med ansiktet o färg o.s.v men sen kör jag fast fullständigt. vill ju ha ansiktet i samma färg som kroppen men jag är nog för trög för detta för jag begriper inte alls hur jag ska göra. Måste nog träna mer i Ps innan jag fortsätter med detta. Får nog hålla mig till att göra Lo´s istället:-)

Nu närmar det sig att mannen ska iväg. På söndag åker han till s-holm för första utbildningsveckan och kommer hem på fredag. Igår hade jag ett litet sammanbrott av alla tankar av saknad efter honom som kom över mig. Klart det kommer kännas ensamt utan honom men jag har ju klarat det tidigare så jag ska klara det nu oxå. Ska försöka träffa alla er som jag inte hunnit träffa på länge och försöka finna mig själv och vad jag vill göra i framtiden. Känner mig ju tveksam till att fortsätta som ssk hela livet utan vill testa ngt nytt. Får söka med lykta i mörkret efter ngt annat och söka efter tecken=)

En ledighet på 5 dagar väntar nu och det ska bli så skönt. Imorgon ska vi med våra vänner Johanna o Jonas o barnen ner till simhallen o mysa ett par timmar. På lördag ska lillan på sitt första barnkalas till sin kompis Vega som fyller tre år. funderar även på att åka till Kalmar en vända imorgon o hoppa in på plantagen som tydligen öppnat idag. Måste ju köpa blommor till mina fönster så det blir lite mysigt.
Nu ska jag kika på Lyxfällan o vara glad att jag har det som jag har det.
go kväll

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Linda Lei, hon är en rolig tjej (som pappa alltid säger)

heh vännen, hoppas tiden går fort till Roger e hemma hos er igen. Både nu när han ska till storstan och sen när han e iväg o jobbar! Vi kan prata mycket så får du iallafall liiite av tiden att gå när du har långtråkigt. Jag ska göra vad jag kan för att hjälpa dej igenom det...Puss min vän!

2009-02-26 @ 22:05:36
URL: http://enmammaslycka.blogg.se/
Postat av: johanna

Tack vännen, jag vet att du finns där när jag behöver dig.

Puss o kram

2009-02-28 @ 23:11:53
URL: http://busungarnasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0