Man och hustru i 6 månader=)

Idag har jag och min man varit man och hustru i 6 månader! Tänk vad tiden går fort. Min man hade köpt belgisk choklad och 20 st röda rosor till mig idag. Tack älskling=)
Själv hade jag köpt och gjort ett litet arrangemang med stenar och kruka med värmeljus i och en sten med texten "Jag älskar dig".Lägger in en bild nedan.  Gav honom även pengar så han kunde beställa en FootPad till sin klocka som han använder när han tränar. Han har ju lagt i högsta växeln nu med träningen då han snart ska iväg på utbildning inför resan till Afghanistan.

Vi hade ju andra planer på o fira vår bröllopsdag men p.g.a mkt tråkiga och akuta omständigheter som skett under helgen så blev det en helt vanlig helg hemma och har dessutom städat idag=( Jaja, vi får ta igen det sen när vi firar nästa gång=)
Huvudsaken är ju att allt ska få ett gott slut för alla.

Nu puttrar en kinagryta på spisen, barnen är på lekplatsen och leker, mannen är ute med hunden och löptränar=). Bara jag och alla hushållsmaskiner som är hemma och igång men nu tänkte jag lägga mig en stund o vila innan de kommer hem.

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Linda

oh va fint du har gjort! Hoppas han blir glad för arranemanget. Supersött!!!

PUSS

2009-02-09 @ 20:30:44
Postat av: Johanna

Vilken fin sten :)

2009-03-02 @ 00:36:52
URL: http://familjenkorb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0