Dagen

Idag har jag och barnen varit hos Johanna med familj och hälsat på. Vi har ätit lite korv med bröd, fikat lite och åkt lite skridskor. Hampe var så duktig idag på skridskorna medan Felicia inte var så sugen så hon låg mest på isen tills hon klev av. Barnen har lekt och haft roligt i alla fall och jag har fått en pratstund=)

Det har inte varit många knop i em. Mitt öra hindrar mig i mkt då jag känner mig lättirriterad och sur. Roger har styrt med lite papper inför hans jobb i försvaret. Viktor följde med Hampus hem en stund i em. Felicia har mest struttat omkring och varit så där otäckt tråkig och sur som han kan vara just nu. Ibland undrar man om hon har några öron för hon lyssnar då rakt inte på oss...

Middag blev idag..... Pizza! Eftersom vi ska få hem kyl/frys och diskmaskin på fredag förmiddag så har jag inte handlat så mkt denna vecka och i dag hann jag inte så det fick bli en familjepizza. Inte gott alls. Man känner sig helt uppblåst och illamående fortfarande.

Roger är nu iväg och jobba inatt igen. Just nu ligger det 2 små troll i vår säng. Felicia har de sista nätterna som Roger jobbat fått sova i vår säng så jag har nu båda barnen i sängen men ENDAST när Roger jobbar!
Hon kan börja redan vid ca 18 säga att hon vill sova när Roger åkt till jobbet. Igår fick de lägga sig tidigt och tittade på en film tillsammans innan de somnade och det tyckte Felicia var så mysigt så det upprepades även idag. Det är ju sportlov trots allt=)

Själv hamnar jag vid datorn och photoshop. Vill lära mig så mkt så jag vet inte vart jag ska börja. Kollat lite på morphing och att snygga till ett ansikte. Klockan rusar ju iväg när man sitter här och igår blev kl 24 innan jag la mig. Idag blir det tidigare. Funderar på att lägga mig nu faktiskt.

Vill skänka en tanke till min bror och hans fru idag då de tagit och genomfört det tunga beslutet att avliva deras hund Nimbus.Han fick somna in lugnt och stilla i mattes famn. Jag vet att de var tungt för er men tänk på att det var det rätta.
Många kramar till er

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Pernilla

Tack! Hoppas att jag snart slipper må så jäkla dåligt bara=(

2009-02-20 @ 10:15:08
Postat av: linda

hej gumman, ville bara säga hej. Hoppas örat snart blir bra! Känner verkigen hur ont det gör (själv öronbarn). Vill oxå skänka en tanke till Pernilla och Matte!

PUSS

2009-02-20 @ 20:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0