Slutat blogga?

Det kan man nästan tro att jag har gjort men så är det inte. Insåg idag att jag inte har bloggat på en hel vecka! Livet rinner på ändå och tiden läggs på min älskade familj istället. Tänkte i alla fall skriva några rader nu om allt o inget=)

En sak jag måste berätta är att vår lillprins har 2 dagar i rad rullat runt från mage till rygg! 15 dagar gammal så vände han tre ggr i rad från mage till rygg. Han blev så förbannad av att ligga på magen på golvet så han kröp ihop och lyckades på ngt sätt vända runt. Vi blev helt chockade och var ju tvungna att efter en liten stund testa igen och visst gör han samma sak igen. Även en tredje gång lyckas han med samma sak. Kan detta vara en tillfällighet eller finns det barn som har vänt så tidigt? Igår när jag kom hem med lillplutten från Kalamr så la R honom på golvet igen och tro ni inte han vänder på samma sätt som dagen innan! Vi skulle filma detta idag men då var han för arg så det gick inte. Får se om det händer igen så ska ni få se=)

Livet flyter på som sagt och dagarna bara rusar fram. Lillprinsen växer o frodas som han ska. Han sover bra om nätterna fortfarande och är lika go som vanligt. Tänk att det skulle vara så gott o ha en liten igen=) Man bara går o snusar på honom då han luktar så enormt gott=) De stora barnen bara älskar sin lillebror. Det är mkt kel och stolthet från dom och det är riktigt kul att de är lite äldre och kan vara med så mkt i hans liv från början.

Ska försöka samla ihop några bilder som jag lovat så ni får se vårt underverk=)
Nu är det lunchdags här, lite sent dock=)
Kram

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Helen

Vad mysigt det låter med en liten i huset.

Hoppas ni får en härlig dag.

Kram

2009-12-21 @ 14:11:25
URL: http://familjenstenstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0