30-årsklubben

Ja då har man gått med i 30-årsklubben idag. Herregud, nu börjar man ju nästan bli gammal!!! Eller inte... Jag känner mig inte gammal i alla fall och det är huvudsaken=)

Jag har idag haft en lugn dag. Blev uppvaktad av familjen med sång o paket på sängen. Kan bara säga att jag fick precis det jag velat ha en längre tid nämligen en systemkamera! En Nikon D3000 så nu ska här fotas=) Efter det så blev det en lugn förmiddag, satt o blippade lite med min kamera. Därefter åkte jag iväg en sväng till frissan och klippte mig och kopplade av ett par timmar. Klippte faktiskt lugg idag o det blev ganska bra.
Hampus kommentar när jag kom hem var: Vad snygg du blev mamma! Får väl lita på att det är så=)
Felicias kommentar var: Du ser nästan inte ut som min mamma...
De är söta mina små älsklingar. Kvällen har bjudit på en god middag som mannen min lagat. Har sedan myst i soffan med min minsta son samt pratat med min underbara barndomsvän Liten. Sitter just nu i soffan med min älskling och minstingen( som fortfarande inte fått ngt namn) och kopplar av lite o väntar på att lillen ska somna så vi kan gå upp o sova. Det har blivit många sena kvällar i rad nu.
Jag vill tacka alla som gratulerat mig idag.
God kväll önskar 30-åringen.
Kramis

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Jenny

GRATTIS och välkommen till gänget!



Om någon vecka blir jag 31. Nu är det inte så himla kul med födelsedagar längre som det var när man var yngre =)



Hoppas du haft en bra dag. Kram Jenny.

2009-12-29 @ 05:56:07
URL: http://jennymelin.bloggagratis.se
Postat av: Svar till Jenny

2009-12-29 @ 06:47:25
Postat av: Svar till Jenny

Tack Jenny. När nu behöver jag inte fylla år fler ggr. Känns alldeles lagom nu. Sov lillenstock inatt? Här sover vi alla fortfarande så nu ska jag blunda en stund till. Kram.

2009-12-29 @ 06:51:32
Postat av: Louise

Grattis!!! :)

2009-12-29 @ 18:21:05
URL: http://systerlouise.blogg.se/
Postat av: Susanne

Grattis, jag håller med om att du blev snygg när du var hos frissan....

Men allt klär en skönhet.

Gott nytt på er <3 själva drar vi till Sölvesborg över nyår men vi syns den 2 jan-10.

Kram Susanne

2009-12-30 @ 11:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0