Så jävla less...

Ikväll är jag så jävla less på det mesta.

* Vädret talar ju för sig själv med bara en massa regn.

* Hatar fredagar o lördagar nu när mannen min är borta då det är dessa kvällar man känner sig som mest ensam.

* Skulle hjälpa barnen med en sak men inser att det går inte för jag är för stor o klumpig nu o det räcker för att jag ska bryta ihop.

* Skulle börja med en ny header till min blogg men inser att jag har ju glömt allt i photoshop! Sitter bara som ett jävla frågetecken!

* Längtar just nu bara efter en stor KRAM av min älskade man!!!

Kan man bli gnälligare än mig ikväll?!

P.s. Ni som är duktiga på photoshop, snälla kontakta mig så jag kan få lite hjälp igen!!!

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Jenni

Kan tyvär inte hjälpa dig med photoshop... men jag skickar dig en styrkekram! Beundrar din styrka, att vara gravid kan vara en jobbig tid bara det, sen att samtidigt vara utan sin älskade och ta hand om två barn - det är äkta kvinnokraft det!

Kram!

2009-08-15 @ 23:28:03
URL: http://jenni80.bloggsida.se
Postat av: svar till jenni

tack. det värmer så när folk stöttar.

Kram

2009-08-16 @ 09:20:20
Postat av: Evelyn

Hej!!! Läste att din man är i Afghanistan! Min pojkvän(amerikan) är också där. Hoppas du inte känner dig allt för ensam! Kram

2009-08-17 @ 10:56:32
Postat av: Linda

stackars hjärtat!! Men du ska veta att jag beundrar dej. Du e inte lite powermama som fixar allt själv samtidigt som du har en bebbe som trycker på inifrån liksom...Jag finns alltid för dej. Det vet du hjärtat. Sen nÄr R är hemma igen så kommer ni vara starkare än nånsin!!!

2009-08-17 @ 20:02:13
URL: http://enmammaslycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0