Låg idag=(

Efter en natt med otäcka drömmar så känner jag mig ganska låg idag. Har inte pratat med R på 2 dygn nu så jag vet inget om situationen där nere viket känns jättekonstigt. Jag är rastlös och bara traskar omkring och kan inte sluta tänka på vad som händer i Afghanistan. Varje gång telefonen ringer så hoppas jag på "privat nummer" men det är det inte ngn av gångerna hittills. Vad ska jag göra för att skingra tankarna. Försöker med att plocka lite, tvätta o.s.v men det bara gnager i skallen på mig. Gaaahhhh, jag blir galen. Snälla R, RING!!! Ring och säg att allt är under kontroll och att du mår bra.
Saknar dig så min älskling!

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Linda

Hej hjärtat, jag hoppas så att R ska höra av sej snart!!! Jag håller alla tummar!!!! Ring om du behöver prata...pussar i massor

2009-08-12 @ 14:24:37
URL: http://enmammaslycka.blogg.se/
Postat av: svar till linda

Tack för samtalet gumman. Du får mig glad alltid=)

Kramis

2009-08-12 @ 15:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0