Inte så skoj...

...men som ett brev på posten=) Det är min rygg jag pratar om. De sista dagarna har jag kännt av att det faktiskt är foglossning som är kommen. Förutom tröttheten o värken i ryggen så har jag även fått mer ont i vänster sida bak samt i vänster ljumske. Har ju haft foglossning med båda de andra och det brukar inte bli bättre med tredje. Mår ju ganska bra för övrigt men visst blir det märkbart när man är helt slut i ryggen efter bara en stunds plockande eller en kort promenad med hunden runt kvarteret. Men jag mår bra för övrigt och vår lille prins där inne mår nog ganska bra han oxå så som han kickar runt och det är det viktigaste=)

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Jenni, Eltons mamma

Usch å fy för ryggbesvär! Vet hur jobbigt det är... Hade dock inte foglossning, men har en skada i ryggen efter en trafikolycka och vid båda mina graviditeter har ryggen varit ett helveet (rent ut sagt)! Lider med dig! Hoppas att du kan få hjälp så att besvären mildras lite.

Kram

2009-08-03 @ 21:13:32
URL: http://www.jenni80.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0