Grattis min älskling!

Idag fyller min underbara, älskade make år, 29 år om man frågar honom;) Tyvärr sitter ha ju fortfarande på campen i Afghanistan så vi kan inte fira honom=( Vi skickade dock iväg ett paket till honom för ett par veckor sedan men det kan ta allt från 2-5 veckor tror jag innan paketet når honom men vi håller tummarna för att han åtminstone får det denna veckan=)
Hoppas din dag har varit bra där nere hjärtat. Vi får fira dig sen när du kommer hem. Familjen hälsar alla till dig o grattar.
Vi hörs ikväll.
Love you!

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Anonym

Tack min underbara familj! bara att ni tänker på mig betyder allt för mig! saknar er obeskrivligt mkt! ÄLSKAR ER! Tack så mycket

2009-08-25 @ 14:49:07
Postat av: Evelyn

Får man lov att fråga vad ni skickade för något? :) Har funderat på skicka iväg något till min pojkvän som e där nere, men vet ej vad man kan skicka för kul som han får användning för?

2009-08-26 @ 18:10:29
Postat av: till Evelyn

Om du har ngn mail så kan jag skicka info om det dit eftersom min man läser min blogg. Tråkigt om han läser det här innan han har fått det=)

Du kan skicka på min mail: [email protected]

2009-08-26 @ 19:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0