Första bebiskläderna inhandlade=)

Igår var lillan o jag på stan själva då Hampe var hos kompisar o lekte. Vi gick förbi Lindex och såg att de hade halva reapriset så vi gick dit. Där inne kunde vi då fynda några små plagg till lillebrorsan. Felicia gick och plockade bland bebiskläderna och kom till mig med en liten klänning med rosa färger på. När jag tyckte att den passade bättre på en flickbebis( som hon hellre ville ha) så kom gullungen sedan med en grön klänning istället=) Vi beslöt oss sedan att vi inte skulle köpa ngn klänning till lillebrorsan utan vi letade reda på lite tröjor  istället. Hittade 2 bodies samt en pyjamas och en luvjacka till kanonpriser=) Lillan var så stolt och skulle bära lillebrorsans kläder hela tiden. Jag tyckte sedan att vi skulle kolla om vi hittade ngt till henne men då för en gångs skull var hon inte alls intresserad av att köpa kläder till henne utan ville hellre gå in o titta på djuren. Så köpet bestod av kläder till lillebrorsan samt 3 par jeans till storebrorsan och 2 diadem till lillan=) Nöjda traskade vi hemåt.

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0