Fix o trix=)

Har nu åter kommit in en datorfrälst period. Känner att jag måste friska upp minnet lite i designvärlden inför kommande utbildning. Jag har bestämt mig för att göra ett försök på webbdesignkursen i alla fall. Har varit och hämtat första boken på bibblan idag=) Hoppas att ingen behöver låna den efter mig så jag slipper kopiera hela boken=S Tänkte lämna lillan på dagis onsdag o torsdag så jag får sätta mig i lugn o ro och läsa igenom lite om kursen och registrera mig o.s.v. Lite svårt o göra det när lillan är hemma samt att jag är för trött nu på kvällen för att kunna koncentrera mig riktigt. Det blir mest o blippa runt lite o testa lite på bloggen och lite i Ps. Tyckte jag hade lärt mig en hel del innan sommaren men oj vad jag har tappat bort det. Har nog för mkt annat i skallen=) SKa även försöka skapa mig en ny bloggdesign och ny header då hösten börja närma sig så känns min för somrig. Åter igen tryter dock minnet i Ps vilket gör att allt tar sån jäkla tid och Johannas humör tryter...Jaja, kan inte göra annat än att öva o öva...

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0