Fest halva natten=(

Skrev ju om min natt till igår hur dåligt jag sov så igår gick jag o barnen o la oss tidigt o de fick välja en film som vi tittade på uppe i våra sängar. Ca kl 22 så började grannens hundar skälla som galningar ett kort tag. Därefter hördes det från grannen tvärsöver att festen var i full gång. Kl 00:50 var de här utanför och det vrålades hit o dit och sparkades troligen på lyktstolparna då det tjongade flertal ggr. Fram till kl 02 höll detta sedan på och jag var galen! Dessa timmarna är de timmar som jag brukar få sova innan blåsan måste tömmas och alla kuddar ska fixas o ryggen börjar stöka. Så detta innebar en natt till med dålig sömn. Hade R varit hemma hade jag skickat ut honom till o be dom tysta sig lite. Jag köper väl att det är fest hos ungdomarna men inte faan behöver man vara utanför grannarnas hus fram till 02 och gapa!!! Dessutom har nog ngn ramlat in i vår häck för på ett ställe var det helt nedtryckt o bladen avfallna=(

Dagen präglades av min trötthet men barnen har haft kompisar här fram till ca 14:30 då vi åkte med mina föräldrar på en liten tur till Öland samt en snabbis in på IKEA. Vi käkade lite gott och barnen mumsade i sig glass. En varm dag som började segt men avslutades bra=) Nu är barnen färdiga för sängen och tittar en liten stund på tv. Själv sak jag fixa undan disken efter kvällsmaten samt pyssla lite på datorn.
Ha en trevlig kväll

Hamnen i Färjestaden=)

Hampe passar på o vilar en stund i solen=)

Vad har du på hjärtat?
Postat av: linda

men oh visst blir mkan irriterad närfolk inte kan respektera att inte gapa och skrika mitt utnaför garnnarnas hus...gjoirde vi så där när vi var unga??? Kan inte tänka mej det faktiskt. Viusst, fets kan man ha och alt dte där men man har völ lite vett i skallen. Tur att dagen blev bättre, puss

PS! Har nya inlägg så in o läs och kommentera nu!

2009-08-03 @ 14:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0