Glad Påsk!

Vilke dag!!! Det har nog gått i 150 hela dagen!!! Vi röjde lillans rum på morgonen sedan var det dags för lillan  att gå påskakärring på ett äldreboende här i stan. Hela dagiset var bjudna dit för att påska lite o sjunga sånger för de gamla. De blir så glada när det kommer små barn och sjunger för dem=) Vi var där ca 45-50 minuter.

Efter detta var Felicia och jag på stan och handlade lite grann inför påsken. Därefter har tiden gått så snabbt. Vi var på promenad med hunden efter att ha hämtat Hampe i skolan. Sen har jag förberett middagen och efterrätten till min älskling som ikväll kommit hem äntligen!!! Jag lagade en suveränt god baconinlindad kycklingfile i härlig sås och till efterrätt hade Felicia o jag bakat kladdkakemuffins och jag hade även försökt mig på att göra "fluff" vilket blev riktigt lyckat. Gjorde en fluff på polkagrisar och en fluff på after-eight. Toppade muffinsen med detta och sååååå gott det var=) Fluff blir det fler gånger!!!! Perfekt till tårta eller cupcakes när man kan göra det på i princip  vilket godis som helst=)

Nu sitter jag o mannen i soffan o slappar lite, barnen är nattade och nu ska vi bara njuta av att vara i varandras armar igen=)
HA en fortsatt trevlig kväll alla och en GLAD PÅSK på er!!!



Lillan passade på att göra sig fin o rullade upp håret med sminkdockans hårrullar,  tills pappa skulle komma hem=)

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0