Allt ok...

HAr inte bloggat på ett bra tag nu känns det som och kommer inte att komma med ngt superinlägg nu heller då jag har skallebang idag=(
Roger är nu hemma sista omgången innan han åker till Afghanistan den 5 maj. Det gäller att ta vara på dagarna nu för sen dröjer det ca 10 veckor innan vi ses igen=(

Jag har nu slutat jobba för i år o det känns bra. Meningen är att jag ska börja jobba igen den 3 december och det är ju ett tag till=) Ska försöka njuta av livet trots att mannen min inte kommer vara hemma så mkt men jag vet ju vad som väntar när han kommer hem i stället=)

Idag ska Roger åka m My o Hampus på konfirmation medan jag få hemma m lillan då hon hade feber igår hela dagen men verkar faktiskt ganska ok idag. Vi får se om vi åker en runda ner till torget då FoS har lite mingel på torget samt att ä'r Raggarcruising idag.

SKa försöka bättra mig på o skriva igen men det kanske dröjer ett litet tag till.
Ha de bäst så länge

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0