Bra matsida

Idag har min svägerska o lillprinsen Theo varit o hälsat på. Pernilla fixade lite med sin blogg i photoshop o Theo satt o lekte på golvet med Felicia. Efter det har jag o barnen varit o handlat, gått med hunden o fikat lite. Felicia har haft sin kompis Vanna här en stund o lekt. JAg satte mig vid datorn i sängen o satte igång filmen P.s I love you igen. Måste ju se den igen=)
Fortsatte även på min matsedel oxå för nästa vecka. HAr hittat en sån supersida som är perfekt för oss barnfamiljer när tiden tryter. Det är bara att välja recept, för hur många o sen bara lägga till i matsedeln o inköpslistan så komer alla ingredienser upp som man måste köpa o hur mkt. Sen printar man ut den o sedan drar man till affären. Är ni sugna o kolla så har ni den här.

Ikväll har vi ätit supergod mat jag lagade. Lövbiffsrullar med mögelostsås och sen en sallad till. Hur gott som helst.
Nu lirar vi lite Guitar hero igen=) MAn är värsta rockartisten nu=D

Blir nog sängen o en film snart faktiskt. Är så hösttrött nu så jag skulle kunna sova dygnet runt...
Imorgon ska vi ha lite kalas för Roger då han har fyllt år. Mina syskon o föräldrar kommer hit o äter lite. Ska bli trevligt.
Ha en fortsatt trevlig kväll nu.

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0