trevlig lördag=)

Idag har varit en trevlig dag. Roger kom hem ca 09 imorse o då åt vi frukost tillsammans. Sen åkte vi allesammans till Friskis o Svettis eftersom jag skulle jobba i receptionen mellan 11-13 idag. Roger o barnen höll mig sällskap en stund o sen åkte dom o handlade lite fika o lördagsgodis. Dom hämtade sen mig och vi for hem o fixade till lite lunch. Eftersom Roger köpt så äckligt fika( pistagelängd) så fick vi åka på nytt till Kvantum o handla fika. JAg köpte en stubbe  .... o shit nu kommer jag inte ihåg vad det heter...
Jo nu minns jag, Budapeststubbe=)

Vi åkte sen hem till våra vänner Johanna o Jonas. Barnen lekte med Viktor o Isak och vi småpratade lite några timmar medans deras lille dotter sov gott.
Kvällen hemma bestod sedan av lite tacos och en stund vid tv:n, vi spelade lite bowling på Wii. Nu har lillan krypit upp o lagt sig medan Roger o Hampe boxas för fullt på Wii=) Båda två är så inne i spelet så det är så kul o titta på. Hampe är eld o lågor=)
Nähe, nu ska jag koppla av lite i soffan en stund medan galningarna spelar vidare.
Tjao

Johannas o Jonas lilla tjej som blir 4 veckor imorgon=) Sussar gott i mammas famn.

Roger boxas på Wii

Hampe i full koncentration i boxningsmatchen på Wii=)
Heja Hampe!!!


Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0