Trafikolyckor... inte konstigt

JA det är inte konstigt att det sker trafikolyckor faktiskt. Ex seriekrockar med tanke på hur nära varandra man ligger på vägen. Igår när jag körde in till jobbet så kom den tanken då det var ca 4-5 bilar som låg efter varandra o det var inte långt mellan varje bil kan jag säga. Tänk om ngt djur sprungit framför första bilen då hade ju alla bilar rämnat in i varandra.
Var tvungen o ta ett kort så jag zoomade in så ni ser hur nära de ligger varandra. Kolla in bilden nedan.

Idag har jag varit ute o gått en timme med ett par mammor från HAmpes klasskompisar. De brukar vara hurtiga o gå i samband med att de lämnar barnen i skolan och idag hade vi gått till skolan så de passade vi på o hänga med o det var såååååå skönt. HAr ju varit instängd hela helgen på jobbet så det var behövligt med frisk luft. Är annars lite trött idag. Hampegubben kom in i natt med sin kudde då han hade drömt mardrömmar. Han kröp ner hos mig 10-15 minuter sen följde jag med honom in till sin säng och stoppade om honom. Sen nästan sprang jag till min säng då jag var skittrött efter jobbat. VAr ju inte i säng heller förrän ca 12 inatt då vi fick jobba över en stund igår kväll.

JA vad händer annars idag. En veckohandling hoppas jag kunna göra om jag får låna mammas bil då Roger jobbar dygn idag. Efter det blir det till o gå genom barnens garderober som sagt inför trippen imorgon. Vi drar nog vca 06 imorgon bitti så vi kommer hem i tid på kvällen. Brukar bli 13-14timmarsdag när vi far dit=)
Nu ska jag sköta disken o tvätten oxå.
HA en bra dag
TJao

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Linda

oh va kul´med Ullared! Har fan inte varit däör i hela mitt liv men mamma drar dit ibland..hoppas ni får en mysig dag du o Mutti, jälv sitter jag på jobbet o klockan är ca 04.30, zzzz zzzzzzz, trött!!!!!kramis

2008-09-30 @ 04:29:26
URL: http://enmammaslycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0