sååååå trött!!!

Har nu haft riktigt dålig sömn i 2 nätter=( Dessutom ska man upp kl 5:45 varje morgon vilket inte gör det lättare. Inatt kom Felicia inspringandes till mig vid ca 04 o var ledsen. JAg följde med henne tillbaka till sin säng o ser då att hon har kissat ner sig i sängen=(  Hon som varit blöjfri sedan innan hon var 2 år! Hon hade drömt otäckt så det var väl därför. Det var bara till o sätta igång o plocka bort sängkläder o skura golvet då det även kommmit där. När jag var färdig med detta så var det inte lång stund att sova på men lillan o jag traskade in till min säng den sista stunden men oj vad trött jag är...

i går kväll kom lillebrorsan o hälsade på en stunde o det var ju skoj. inte så ofta man ses nu när han flyttat till Motala. Vi lirade Wii sports o Guitar hero, jag vann=)

Hade S-HLR utbildning igår på jobbet o det gick bra. JAg har nu mitt intyg åter på S-HLR så faller ngn ner så ska jag kunna hjälpa den stackaren ( om man nu kommer ihåg det in real life, vill säga). Har lite svårt med såna här scenarioövningar , känner mig så fånig men igår kändes det riktigt bra faktiskt. Det var till och med skoj o springa i korridoren o hämta hjälp, larma, hlr o deffa=)
Nu är det bara back to work i tre dagar till innan jag är ledig igen=(
känns tungt men det får gå.
Ha en trevlig dag allesamman

Lillan som sussar gott med nallen inatt ( innan hon drömmer o kissar ner sig)

Vad har du på hjärtat?
Postat av: lindha

Lilla gumman då. Sånt där händer så lätt. Själv behöver man ju bara nysa för att kissa på sej haha

2008-09-16 @ 23:13:16
URL: http://enmammaslycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0