så kan de gå när man spelar Wii...

Fick ett mms på jobbet idag av min man. Det var ett kort på vår lilla flicka efter att ha spelat Wii med storebrorsan. De spelade ett bollspel och flickan gick för nära pojken när han drämde till bollen så det bara small till. Tyvärr råkade han träffa lillan mitt under ögat så hon ser ut som en boxare nu=(

Blev förresten färdiga med hallen igår. Min man o min pappa hade tapetserat där igår när jag jobbade så de var nästan färdiga när jag kom hem vid 4. Tänk att en så liten yta kan ta så lång tid... Knepigare när det är så mkt som ska skäras istället för hela vårder men jag är supernöjd. Nu ska det bara åkas till Ikea o inhandlas ngn form av bänk samt krokar o sen ngn hylla tror jag där jag kan ha några ljus. Sätter in kort på det sen när det är färdigt.

Nu ska jag fortsätta dricka Asti Cinzano som min man hällde upp här=) Han ville skåla för vår enmånads-bröllopsdag som egentligen är imorgon men då jobbar han dygn så då skålar vi idag=)
Älskar dig mannen min
Pusssssss!!!!!!!
Sätter in en bild på min slagna lilla tjej=(

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Linda

men oj då lilla gumman. Hoppas ögat snart blir bra. Men du e lika söt ändå snuttan:)

2008-09-07 @ 20:05:45
URL: http://enmammaslycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0