jobb,jobb,jobb....

Sitter just nu på jobbet och JOBBAR!
Säkert tycker ni eftersom jag har tid att skriva på bloggen=S
Tydligen hade det varit jättemkt under dagen men det lugnade sig efter att vi kommit så klart=)
Sen sa det pang igen o plötsligt mkt i telefon igen lagom till det var dags för rast=( Men vi arbetade på o lyckades få en liten rast i alla fall. Måste ju höja blodsockret ibland så man orkar lyssna o koncentrera sig så man inte missar ngt.

Mitt i allt arbete måste man göra ngt annat o då tänkte jag att jag skriver några rader om absolut inget alls=)
Idag innan jobbet så städade jag större delen a huset o det kändes så skönt för fy fa.n vad det blir skitigt med alla djungeldjur o ungar=) Det får man ta. Man får lite ångest bara när man kommer hem till andra där det blänker i alla hörnen...

Har nu börjat ladda inför ullaredsresan på tisdag. Imorgon blir en dag då jag får gå genom barnens garderober och kolla över vad de behöver samt klura lite på vad vi behöver ytterligare. Måste mäta barnens alla kroppsdelar så man inte köper för litet eftersom det är en bit o fara=) Men det brukar bli bra=)

Nähe , nu har jag skrivit några helt ointressanta rader så nu är det back to work igen
Tjao för ikväll

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0