första förkylningen kommen ...

Jaha, så var hösten här med nya förkylningar. Har ju varit så skönt under sommaren då barnen varit friska. Inatt har lillan haft feber och är snorig så idag bidde det inget jobbande för min del. Hon strosar omkring lite och jag har börjat med storröjning.

Nu vill jag tapetsera om i hallen samt flytta garderober och möblera om i båda entreérna på huset. Min man jobbar dygn idag så då får man hugga tag i allt tungt själv när man inte kan vänta ....
Samtidigt måste jag sysselsätta mig när jag är hemma med lillan annars blir jag tokig. Hon vandrar mellan tv:n o ritblocket såå jag får faktiskt vara lite ifred o kan greja lite.

Har även påbörjat lite förändringar på min blogg som ni ser men det tar tid så den kanske ser lite konstig ut ibland innan jag hunnit får den färdig=)

Nu ska jag kolla om skruvdragaren är färdigladdaad. Ska skruva bort en bänk vi har haft i groventrén men de 2 sista skruvarna sitter som f..an!!! Jag kan inte rubba den alls med vanlig armkraft ( vilket inte är så mkt i o f s) så jag hämtade skruvdragaren, men hur mkt batteri var det i den?!  NADA!!!!

Allt bara ligger ute på golvet då jag tömde garderoberna jag skulle flytta på men som jag inte kan flytta på förrän den förbaskade bänken är bortskruvad!!!!
Hoppas det inte kommer ngn hit bara för då kommer dom inte in =)
tjing på en stund

Vad har du på hjärtat?
Postat av: måste kolla så det funkar bara

2008-09-05 @ 08:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0