Ett gott skratt=)

Igåt kväll när mannen och jag sitter vid tv:n hör vi plötsligt en duns från ovanvåningen. Vi tittar på varandra och säger
- Det var väl inte Felicia som ramlar ur sängen?!!! Vi springer upp båda två samtidigt som vi väntar på att hon ska börja gråta...
Vi öppnar hennes dörr och där , på golvet bredvid sängen SITTER Felicia upp, inlindad i sitt täcke o med nallen bredvid sig o fortfarande SOVER!!!!! HOn har inte ens reagerat på att hon ramlat ur sängen utan fortsätter o sover sittandes!!!!  Jag brast ut i ett asgarv när jag skulle lyfte upp henne i sängen igen men inte ens då reagerade hon nämnvärt. SNacka om att sova gott=)

För övrigt var kvällen lugn. Vi tittade på " Ensam mamma söker". Tycker det är så härligt o se den där glädjen o nervositeten i ögonen på alla som är med där. Man minns den känslan man själv hade som nykär, det var helt underbart!!!
Nu är jag ju gift o gammalkär o det är oxå helt underbart!!!!!
Efter det tittade vi på en film med Will SMith som ngn dejtdoktor o den var lite smårolig oxå och som alla romantiska komedier så blir det ju ett lyckligt slut o det tycker jag om.

Dags att väcka lillan om jag ska hinna få iväg hampe till skolan oxå. Min man jobbar dygn idag o idag har vi varit gifta en månad!!!!!
Jag älskar dig min man!!!
Kramis

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0