bajsanalys....

Mina föräldrar är så roliga med sin hund o hans bajsvanor=) Ffa pappa, han har koll på var o när o hur mkt som kommer. När han hjälper oss med vår hund så får vi en hel story om rundan o hans gjorda behov. Nu pratade jag precis med mamma och hon berättar att deras bushund Zack i morse när de gosat råkat komma åt hennes ena örhänge med munnen. Hon hittade bara ploppen till örhänget o själva örhänget är borta. Kanske Zack svalt ner det=S
Hon är ute på promenad m hunden nu o under samtalet så utbrister hon- Nu ska han sätta sig o skita så nu måste jag kolla om det kommer ut ngt örhänge...

Snacka om att göra bajsanalys!!!!!

Ska börja plocka lite här nu o senblir det nog ner till stan o handla lite o ev köpa lillans första örhänge då det nu gått nästan 6 veckor sedan hon gjorde hål i öronen=)

tjing på ett tag


Mina föräldrars bushund Zack.

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0