Ullared igen=)

Nu har vi bestämt att åka till Ullared igen=) Mamma o jag som är så shoppingtokiga älskar att åka till Ullared.Var ju där 1/10 och nu ska vi åka om 2 veckor 1/11=) Längtar såååååå. Den här gången ligger fokus på julklappar o hemmet. Köpte ett par leksaker till lillan förra ggn, en My little Pony som pratar o rör sig och en kaffeservice m Pippi på. Kollade i leksaksaffären här hemma vad en exakt likadan ponny kostade o det skilde 300 kronor på en o samma leksak så visst fyndar man=) Kläder hittade jag en hel del förra ggn så det blir bara en snabbis denna ggn på det området. Ska kolla om en skinnjacka till mig oxå=)
Har idag suttit o kollat köbarometern samt kameran över Ge-kås för att se när det är bäst att komma på morgonen=) Är man galen så är man=)

Barnen o jag har avslutat frukosten för en liten stund sedan.Roger har åkt iväg till Kosta o leker krig med hemvärnet... Hampe tittar på TV o lillan ligger på golvet o läser bok för sin nalle. Ska plocka lite här hemma nu. Hampe ska sen på barnkalas kl 14 så då ska lillan o jag rensa ogräs i häcken=(
Ska hoppa på Wii-Fit en stund oxå=D
Tjingeling så länge

Lillan som läser för Nalle=)

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0