Så mätt=)

Nu har vi ätit middag. Lövbiffrsrullar med ugnstekta rotfukter o det var jätegott som vanligt.
Sitter här nu igen o pillar med min blogg som jag grejat lite med tidigare under dagen men jag får inte till det som jag vill. Nu känner jag att jag börjar bli trött i huvudet så nu får det vara för idag.
Dagen blev lite annorlunda än vad jag skrev. Lillan gick upp till en kompis vid ca 11:30 och stannade där till 16:30. Ngn häck blev inte heller rensad då det började regna o var svinkallt. Får se om det blir ngt med det imorgon istället. Kanske ska vara barnvakt  en stund imorgon åt min lille brorsson Theo då brorsan ska fixa lite med golvet o Nilla ska åka till en kompis.
Nu ska vi ta lite lördagskväll tillsammmans här hemma innan barnen ska lägga sig.
Ha en trevlig kväll.
Kramis

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0