Ringt till tandläkaren..

Kom ju på igår kväll att jag kanske ska ringa till tandläkaren o kolla eftersom Hampes tand flög ut med våld. Visserligen var den ju lös men lika bra o kolla om det nu blir ngt galet med den nya tanden sen. Enl tandläkaren så skulle det inte vara ngn fara om han inte hade ont men nu finns det åtminstone en anteckning om det nu skulle bli ngn vajsing med nya tanden.

Tandfeén kom inatt i alla fall. Hampus var ju så förtvivlad över att han inte hittade sin tand igår och att tandfeén inte skulle komma. Vi skrev en lapp där det stod vart han hade tappat sin tand så hon skulle kunna hitta den.
När Hampe sedan vaknade så tittade han i glaset o där låg det 3 guldpengar! Hampus sken som en sol =)

Igår kväll så ringde en av mammorna till pojkarna som hade hoppat på Hampe i skolan igår. Vi pratade en stund om det som hänt o det kändes jätteskönt. vi kom överens om att köra med öppna kort och lovade höras av om ngt hände så vi kan stoppa det i tid. Den andra mamman har inte hört av sig än så vi får se. JAg tycker det var en fin gest av mamman som ringde i alla fall.

Idag händer inte mkt. Ska  lägga mig i soffan med lillan en stund då jag är så vansinnigt trött!!!!
Ska småhandla lite sen o hämta Hampe.
Ha en bra dag//Kram

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Linda

Hej, ja var snällr av dne ena mamma att ringa. Man ska verkligen köra med öppna kort när det gäller sånt här. Man blir ju så ledsen när sånt här händer ju..stor kram till er

2008-10-03 @ 12:18:35
URL: http://enmammaslycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0