Man blir mörkrädd!!!!

Ja  fasen att man blir det. Idag när min man hämtat barnen i skola o på dagis så ringer han mig på mobilen då jag jobbar. Han berättar att 2 killar hade hoppat på Hampe på rasten o slitit honom i tröjan samt hoppat på honom på ryggen så han ramlar o slår ut sin ena framtand!!!!
Fattar att detta händer när de endast är 6-7 år gamla!!!! Jag trodde inte man behövde oroa sig för sånt än i alla fall när man lämnar dom i skolan. Läraren hade berättat att hampus lekte med en kompis då dessa 2 börja tetas med honom o till slut då hoppar på honom. Klart han blödde o var ledsen, framför allt var han ledsen då han inte hittade sin tand och att tandfeén inte skulle komma. Han som gått med en lös tand o väntat på att den ska ramla( av sig självt var ju tanken) o sen blir det så här o han hittar den inte. JAg blir så förbannad på att sånt här händer. Tyvärr var jag väl inte helt förvånad över vilka det var som gjorde det, eller en av dom i alla fall.

Jag ringde till hans lärare då jag blev så upprörd över detta. Vi pratade en stund o hon berättade att hon skickat med pojkarna en lapp hem samt att hon skulle ringa o prata med föräldrarna ikväll. De skulle dessutom ha möte på skolan nästa vecka om övervakningen på skolan o att man får kolla en extra gång då det sedan nya dagiset funntis en tendens till att vara elak mot Hampus. Snacka om att man får en klump i magen efter sånt här....

För övrigt har dagen varit seg, tråkig o irriterande. Vilken jäkla muntergök jag är idag.... Dessutom fick jag nu reda på av en tjej på friskis som har praktiserat på lillans dagis att det varit fotografering onsdag o torsdag denna vecka samt att dagiset är stängt imorgon. Inte har jag fått ngn info av mannen om detta så fotograferingen av lillan blir det ingen i år o det gör så jag kokar!!!!! Eftersom jag i perioder inte hämtar eller lämnar vissa dagar så räknar jag med att mannen min ska kola upp det men icke. Får nog skälla lite ikväll ....
Nähe, dags för o natta, h'nga tvätt o gå med hinden för att sedan stupa i säng. Får skriva om Ullaredsfynden en annan dag för nu orkar jag inte.
Ha en trevlig kväll

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Älvan

Vilken dag du haft, jag förstår att du blev galen. Det hade jag också blivit.

Ha en bra kväll!

// Älvan

2008-10-02 @ 20:13:36
URL: http://emvi-minblogg.blogspot.com/
Postat av: Nilla

Stackars Hampus, fy fan vad förbannad jag blir. Han är så himla go, fattar inte att någon kan vilja göra honom illa! Hälsa och krama om honom från oss!/Matte, Nilla och Theo.

2008-10-02 @ 20:59:55
URL: http://mirakelbarnet.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hej!

Förstår att du blev arg! Måste göra fruktansvärt ont i en när ens barn blir utsatt för något sånt!

Ni får väll ordna så att tandfen kommer i alla fall, kanske skriva en lapp från tandfen att hon hittade tanden på skolgården.

Hoppas att allt löser sig för din son och att de barn som gjorde detta har föräldrar som reagerar och agerar! (Är juh tyvärr inte alla föräldrar som gör det)



Skäll lite på på mannen från alla andra mammor med förvirrade karlar också :-D (Jag är en av dom, tyvärr)



//Sandra (Från Familjeliv)

2008-10-02 @ 21:34:43
URL: http://sandrasyren.zoomin.se
Postat av: Linda

JAG KAN INTE TRO DET JAG JUST LÄSTE. VA FAN ÄR DET FÖR VÄRLD VI LEVER I!! STACKARS HAMPUS!!! HAN E JU SÅ FIN O GO! OH JAG BARA KOKAR!!!!!!, ge honom en stor kram fr oss!!!! Puss Linda

2008-10-02 @ 22:09:38
URL: http://enmammaslycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0