Idol 2008

Har nu tittat på alla artisterna men banne mig, det är ingen som har fångat mitt hjärt i år tyvärr=( Några är väl ok att lyssna på. Kan ju inte för allt i världen begripa hur alla småflickor sitter och skriker när Johan kommer in på scen och ännu mindre efter han har sjungit. Lillgrabben kan ju inte sjunga!!! Min pojk här hemma undrar varje gång här hemma om han verkligen är kille eftersom han har läppglans, nagellack och vete allt han har. Hoppas han åker ut snart så man slipper se och höra honom mer. Näe, nu ska grabben och jag gå o sova tror jag. Imorgon ska vi på kalas till storebrorsan då han fyllde år förra fredagen. Syns imorgon brorsan.

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0