Fredagskväll hemma hos Engelholm=)

jaha, så var det fredag igen. Vart tar alla dagar vägen?! Man hinner ju inte med när veckorna går så fort.
Skrev ju i morse om hur trött o gnällig jag var. Felicia o jag vilade en liten stund på förmiddagen i soffan. Eller rättare sagt, jag försökte vila medan hon härjade omkring mig. Sen gjorde vi oss i ordning och fixade till lunch o sen kände jag mig faktiskt pigg. Tänk vad en tvätt o lite smink kan göra med en människa=)
Vi åkte sedan ner till stan o fyllde på med lite småsaker till kylen, hämtade Hampe o åkte sedan hem o fikade lite efter vi hade väckt mannen som sov.

Eftermiddagen var ganska lugn. Hampe hade med sig ett par kompisar( tvillingbröder) hem o lekte några timmar. Roger tog hunden o var ute o sprang en stund. När pojkarna åkt hem så började jag lite snabbt med middagen så Roger skulle hinna äta innan jobbet ,istället för att ta resterna från igår. Jag gjorde kycklingtacogratäng idag. När maten nästan är färdig så började jag duka o skulle ta fram tacochipsen men hittar dom inte???!!! Vem fasen har käkat upp dom för jag vet ju att jag har köpt det, jag missar inte sånt=S
Det slutade med att stackars Roger fick äta resterna i alla fall o sen snabbt köra o köpa tacochips åt oss så vi kunde äta tacogratängen. Tack hjärtat för att du köpte det åt oss=)

Efter middagen var färdig så ringde jag o pratade en stund med Maria. Vi har alltid en hel del o prata om. Känns kul att vi hittat varandra. Vi pratade ca 45 minuter o under denna tiden har min dotter varit fantasirik!
Hon kommer ut efter att ha ätit en glass med ngn pinne som innehåller sminkglitter. hon har lyckats öppna denna pinnen o kommer ut i köket med hela ansiktet fullt av glitter!!! Vart är resten av glittret???!!! Som tur var har hon varit vid handfatet på toan så glittret var där i o inte i soffan eller på mattan=)

Efter en liten stund kommer hon ut o hämtar en plastpåse. Sen kommer hon ut med lite av sitt godis i påsen. Vart har du gjort av resten av godiset? Åter igen in på toan. Där i handfatet ligger hennes lördagsgodis nerblött!
Det var det lördagsgodiset!

Mkt kan hända här på kort tid.
Nu börjar Felicia bli lite trött så jag tror jag ska lägga henne så jag själv får sätta mig ner en stund o koppla av. Ska ju jobba dagen imorgon=(
Hoppas ni får en trevlig fredagskväll
Tjao

Lillan i sitt snygga glittersmink=S


Där ligger godiset blött o bra=S

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0