...

Igår skrev jag lite om min dag i ensamhet. Jag var ju ute m hunden på morgonen. Efter det kröp jag ner i sängen o tittade på en lååång film. Efter det var klockan nästan 12. Magen började bli hungrig men orken att fixa ngt käk fanns inte där. Min lunch igår bestod av ostekta köpta köttbullar o lite cola=S. Mkt nyttigt i det=D
Sen var det dags för hundrunda igen för min hund och mina föräldrars hund. V gick en liten bit o sen lekte dom en stund. När man varit ute en liten stund i kylan så är det underbart o kliva ner i ett varmt bad. Med tanke på hur jävla trött o deppig jag var ( såg ut därefter oxå=( ...) så var det absolut ett måste för mig att dyka ner i badet. Jag tappade upp ett varmt bad o sen satte jag på underbar musik o bara njöt. Lyssnade på Martin Stenmarcks" 9 sanningar o en lögn". Härlig skiva o lyssna på om man deppar eller är arg eller må bra. Med andra ord så funkar den alla ggr=). Var o tittade på "Ladies night " förra året i Helsingborg med ett gäng tjejer. En kanonkväll var det=)

När jag sedan filat, rakat o tvättat mig så ringde min svägerska o undrade om jag ville följa med ut en promenad o självklart ville jag det. Vi gick en liten bit o pratade o det var jätteskönt. Blir så tungt om man ska hålla allt inom sig. O lille Theoälsklingen får en alltid o le=) Min man ringde när vi var ute o gick o sa att han flexade hem så han kunde hämta barnen istället så slapp jag o ge mig iväg. När de sedan kom hem alla tre så hade Roger köpt en stor fin bunden bukett med bl.a. röda rosor. Vi åt sedan lite grillade revben o pratade lite. När barnen sedan lagt sig så slappade vi i soffan o tittade på IDOL.

Idag har vi varit på Öland o köpt höstskor till barnen. Var sedan i leksaksaffären o tittade i Kalmar eftersom Hampe imorgon egentligen skulle på barnkalas men pojken var sjuk så det blir om en vecka istället. Gick sedan o köpte godis.
Ikväll är Roger på Harrys i Kalmar med sina kollegor o spela bowling o käkar lite. Han skulle ta bussen hem sen så han dyker väl upp framåt midnatt. Här hemma har barnen o jag ätit Mc Donalds, tittat på film o ätit godis. Har nu lagt dom små liven o tänkte ta med mig en liten film upp. Så jäkla gott o krypa ner i sängen o titta på film o sen bara vända sig om o sova.
Morgondagen blir nog väldigt lugn kan  jag tro. Troligen får det bli lite städning men inte mkt mer.
Ha en trevlig kväll//Tjao

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0