En dag i ensamhet...

Idag är jag helt själv hemma. Kan inte minnas när jag hade egen tid. Skulle ha jobbat idag men igår em fick jag sån jävla magkatarr så jag fick åka hem o lägga mig i soffan en stund innan jag blev människa igen o kunde fixa kvällsmat till barnen. Idag tog jag flexledigt o barnen är iväg så jag har hela dagen för mig själv o det känns så skönt eftersom det är mkt som snurrar i huvudet på mig just nu. Det är så tyst o lugnt o det är bara mina snyftningar som hörs just nu. Pratat med min svägerska på msn om lite saker o då kommer tårarna när man känner att ngn bryr sig.

Har precis varit på promenad med hunden  o det  var så skönt o bara traska i lugn o ro. Funderar nu på om jag ska titta på en film. Kanske P.S I love you så man får skratta o gråta om vartannat=) Känns som man har så mkt inom sig som behöver ut ibland men vet inte för vem man ska öppna sig bara. Kanske bara ska skrika ut allt idag när ingen är hemma?
Det blir nog en film nu, känner att det kan vara skönt med en lugn start o sen kanske man orkar ta tag i ngt annat av allt som behövs göras här hemma. Skriver väl mer senare kanske  idag om jag orkar.
Tack Maria för att du orkade lyssna igår på mig o Pernilla för att jag fick skriva av mig lite till dig idag=)
Hoppas ni får en bra dag

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Linda

Men lilla hjärtat, jag önskar att jag varit närmare dej så hade jag kunnat ta hand om dej när du mår dåligt...jag hoppas du vet att du ALLTID kan räkna med mej!! Jag e ju din vän(den du haft allra längst i hela livet ju). Tveka aldrig att lätta ditt hjärta för mej om du vill det. Vi kan ju vara både lättsamma och djupa med varandra...kanske för att vi känner varandra utan o innan...PUSS Linda

2008-10-10 @ 23:16:55
URL: http://enmammaslycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0