Deppig...

Just nu känner jag att det är en riktig deppperiod av några olika anledningar. Dels kan jag under hösten känna mig så ofantligt  trött o orkeslös så det gör mig deppig. Sen är det lite andra saker som dessutom gör det värre. Känns så jävla hopplöst ibland...
Är det fler än jag som kan känna så här?
Är det ngn som har bra tips för att man ska må bättre i dessa tider. Tacksam om ni vill dela med er i så fall.
Ha en bra dag

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Nilla

Tråkigt att du känner dig deppig men det är ju lätt att göra det när det är kallt och mörkt. Ni får väl planera in en resa nu i vinter så du/ni kan få förnyad energi!/Kram Nilla.

2008-10-09 @ 20:17:15
URL: http://mirakelbarnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0