Dagen...

börjar med huvudvärk=(
Vaknade strax innan klockan ringde vid 7. Eftersom mannen jobbar så var det bara o kliva upp o väcka barnen då Hampe ska till skolan. Väl uppe så dunkar huvudet o jag känner för inget alls. Glömmer av tiden lite vilket innebär att det var lite tight om tid då vi skulle gå till skolan idag men vi hann. Precis när vi kommer fram till skolan så ringer det in.
Det var skönt ute idag fast lite kallt, 2,3 minusgrader men solen skiner o det är vindstilla.
Felicia o jag vänder hemåt igen o hämtar hunden för att ta honom på en morgonpromenad.
Jag har precis pratat med Jojo så vi ska cykla bort till henne om ca 40 minuter så Isak o Felicia får leka lite o vi får prata lite. Eftersom Roger jobar så vansinnigt mkt denna veckan så känns det lite ensamt o tungt så då kände jag att jag behövde träffa jojjo lite=)

Efter skola skulle hampe haka på en klasskompis hem. Faktiskt en av pojkarna som var elak mot honom förra veckan som jag skrev om tidigare. De hade tydligen pratat igår om att leka så hans mamma ringde igår kväll o undrade om Hampe ville följa med honom hem. Känner lite så där för denna pojk men eftersom hampe är så snäll o älskar att leka så är det ju klart att han ska följa med honom hem.

Nu ska jag fixa i ordning mig lite så man känner sig piggare o sen tar vi cyklen til Jojjo.
Ha de så bra

Så här låg Hampe igår kväll när jag kom upp. Snacka om att ta mkt plats=)

Dagens outfit på lillan=)
Keps- Lindex
Halsduk+ vantar- GE-Kås
Jeansjacka-Lindex
Kofta- Lindex
Jeans- GE-Kås

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0