Äntligen Johan ute ur IDOL!!!

Japp, äntligen åkte han ur i kväll. Nu är det 3 kvar som KAN sjunga där Kevin regerar. Får se vad som händer nästa fredag.

Idag har Roger putsat fönster o adventspyntat lite o jag har plockat lite det jag har orkat då jag inte varit helt kry sista dagarna. Resultatet är ganska bra faktiskt. Ska fortsätta lite imorgon igen.

Jag har hittat en passion i att pyssla lite med foton i photoshop. Det är hur kul som helst! Jag har gjort mitt första foto på min brorson och jag blev faktiskt nöjd=)  Har även skickat iväg till extrafilm idag en beställning på julkort/tackkort sen vårt bröllop. Visserligen gifte vi oss i augusti men eftersom jag blev så missnöjd med bilderna från fotografen så ville jag ej skicka tackkort av dom bilderna. Hittade då hur jag kunde göra egna bilder av mina foton så nu skapade jag ett kort som får bli ett kombinerat tack-/julkort. Bättre sent än aldrig=)

Nu ska jag gå o sussa
Kramis

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Linda

hejhej, va duktig du e som håller på med photoshop! Det blev ju jättefint kortet som du gjort på Teo. Jag har också hittat en passion, scrapbooking. Köpte massa material igår i stan och en jättefin bok som jag skriver o lägger i bilder i. typ en Mina första år. Jättekul!!!! Kram på dej

2008-11-29 @ 11:57:13
URL: http://enmammaslycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0