Önnu en dag till ända...

Jaha, ännu en dag till ända. Vad har hänt då? faktiskt inte särskilt mkt.Vaknade efter ytterligare en mardöm i morse men klev då upp o satte mig vid datorn o fortsatte med vigselhäftet. Känns ganska bra faktiskt. Frukost i vanlig ordning o därefter åkte vi till biblioteket. Vi skulle låna böcker med noter till 2 låtar som vi ska ha på bröllopet. Vi hittade det vi skulle o barnen hittade oxå lite nya böcker o låna men att åka till ett tyst o stilla bibliotek med mina små vildingar kommer nog inte ske så ofta=S

Har efter detta gått på promenad med hunden, ätit middag, småhandlat o fikat.  Sen var det dags för m2b o åka till jobbet. Näst sista natten han jobbar nu innan semestern=D Ska bli s skönt o bara strosa tillsammans o förhoppningsvis åka till havet o bada med barnen.

Skulle egentligen har slutprovat min brudklänning idag men det blir imorgon istället. Har även dammsugit o torkat golvet på nedervåningen. När jag torkade så tittade Felicia på mig o sen sa hon- Mamma,jag vill torka golvet som Pippi gör. Gaaahhh, vilka tankar o påhitt filmerna ger henne. Nu gäller det o hålla koll på spann o skurborstar så vi inte har vatten flytandes på golvet=S

Glömde ju o skriva att jag faktiskt lånade en bok med pianonoter i=D HAr alltid velat spela piano så jag har plinkat lite ikväll på " Tears in heaven" m Eric Clapton o det kan nog bli riktigt bra=D
Berättade för m2b om detta o han undrade om grannen satt upp en "till salu"-skylt på tomten än? HaHaHa... jag ska nog ge honom o lära mig spela=D
Nähe, dags o sussa nu
Natti

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0